5 myśli na temat “Akwarium Ani # 2 (foto)

  1. Przez ponad dwadzieścia lat swojej przygody z akwariami, przerobiłem wiele baniaków z wieloma biotopami, ale zawsze marzyło mi się typowo morskie. Póki co, zrobiłem sobie przerwę z akwarystyką i coraz bardziej mi do niej tęskno. Na fotografiach to faktycznie akwarium? 😉

    Pozdrawiam,
    D

    Polubienie

    1. To naturalne akwarium – rafa zaraz przy brzegu wyspy Hatta . Rybki chyba nie mają zagrożeń bo nie uciekają przed fotografem/fotografką . No i nie ma między nimi szyby 🙂 Nie jestem też pewien , czy w sztucznym akwarium udałoby się wyhodować jakąś formę koralowca.
      pozdr
      bm

      Polubienie

Dodaj komentarz

Ta witryna wykorzystuje usługę Akismet aby zredukować ilość spamu. Dowiedz się w jaki sposób dane w twoich komentarzach są przetwarzane.